lindahu

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Make up store

Av Linda - 27 augusti 2012 22:39

Hej allihop!
Haft fullt upp idag.(också)
Så först nu har jag satt mig ner, så då tänkte jag berätta för er att jag fick en väldigt dålig nyhet utan min vän Linda innan idag. Make up store I Borås går nu i konkurs! Enligt mig är det som att bli av med mobilen eller något;)
Som tur är fick jag chansen att köpa några väl behövda smink produkter på utförsäljningen, 40% på allt i hela butiken! Så passa på mina vänner medan det finns kvar. I och för sig var det ganska urplockat idag när jag var där vid 16;30, men långt ifrån slut.
Kom hem med puder, rouge, ögonskugga och ett läppstift. Yes!

Kom nyss hem från ett väldigt mysigt möte/träff när det gäller smink och skönhet. Tack alla inblandade! Fick en väldigt fin gåva också, en ögonskugga! Lyckad kväll!

Halsen dödar mig och jag är fruktansvärt trött just nu, så god natt!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 17 december 2012 18:21

Hej allihop!Ett sista inlägg när det gäller denna blogg...För jag har nämligen bytt! Skall iaf känna på det.(det lät dummt, men ni förstår)Så du som fortfarande vill följa mig kan kolla in: "  http://makeupforall.devote.se/  "Hoppas att du vill följa...

Av Linda - 12 december 2012 14:04

Jag tänkte tipsa er om ett gloss från Elf. Billigt och bra. Tar ett tag att få produkterna men värt det. Detta glosset kostar 15kr och färgen heter Fuchsia Fanatic. Men finns även i 10andra färger! Ena sidan har en plumping effekt och på andra si...

Av Linda - 7 december 2012 16:39

Hej på er! Tänkte slänga ut en bild från dagens mini promenad i parken. Och med det säger jag trevlig helg! ...

20%

Av Linda - 5 december 2012 11:14

Till dig som använder Clarins produkter. Idag är det 20% rabatt på alla "Clarins" på eleven.se Passa på! Det gäller bara idag. Kanske skulle kunna vara en bra julklapp? ...

Av Linda - 3 december 2012 15:33


Jag hittade en gammal sminkning som jag inte tror att jag har lagt upp. Den är väl något år gammal, men här har vi den:   ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards