lindahu

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Linda - 13 november 2012 15:22

Hej alla läsare!

Jag vet att det har varit lite sämre uppdatering nu på sistone. Har inte allt för mycket energi till sånna här saker för tillfället. Tröttheten i kropp och knopp tar över. Därmed inga sminkningar gjorda. Men jag tänkte iaf skriva lite om de sista dagarna.

Igår var jag med mamma på Mary Kay "erbjudande-kväll" skulle vi kunna kalla det. Jag är helt såld på dessa produkter! De kostar en bra slant men så himla jätte värt det! Du får vad du betalar för utan tvekan. Beställde lite av varje ;) Bilder kanske kan dyka upp senare när jag fått hem alla produkter om intresse finns?:)
Där fick man en liten tidig julklapp : Jag hade turen att få deras handkräm som är så grymt bra!
-Den har jag därför bild på.

En sista grej, jag måste få skryta lite över min kavel.(bild) Hade ingen när jag skulle baka bullar idag, så då får man ta till alla knep, en syltburk fick då hjälpa mig! ;) mormors recept, och gott blev det också!

Nu sitter jag i soffan, skönt med tanke på att tröttheten och huvudvärken tar kål på mig.

Ha dä!:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards