lindahu

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Linda - 9 augusti 2012 19:38

Doftar bättre än bäst!<3
Duschtvålen man kan lukta på flera timmar utan att tröttna;)

Av Linda - 9 augusti 2012 17:17

Hej mina fina!

Jag har legat av mig, har glömt av hur man gör! Någon som iaf är helt okej bra på att fixa till en bra toppbild/text till min blogg? snacka om att få blackout va?! paint har blivit komplicerat;) man märker att jag inte bloggat på ett tag, ringrostig till 1000! Så ni får förlåta mig ett tag tills jag kommit in i det igen!:)


Sommaren är snart slut så igår lekte jag fram en make som kan funka bra likaväl nu i sommar som  i höst. Makeup är samma som mode, det kan vara inne eller ute.

På bilden syns det inte överdrivet bra, men det som ser grönt ut, är turkost. Turkos och grå gifter sig tillsammans!

 
Tyrkosy,,,

 

crazyy!


Nu skall jag steka pannkakor, under tiden kan väl ni skriva något önskemål över vad ni vill se mer av här?:) vad som helst; smink,(helst, haha) inredning, mat, träning,  eller livet i allmänhet. Så skall vi se vad vi kan lösa! utmaningar gillar vi!;)

Hejs, puss och kram och allt detdär!  

Ovido - Quiz & Flashcards